• Gry szkoleniowe – wytyczne do pracy zaliczeniowej


    Ogłaszamy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Gry Doświadczalne rekomenduje się poniższe tezy do egzaminu:

  • gra lingwistyczna : „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.” oraz „Kampania wyborcza w mediach lokalnych na studium przypadku wyborów prezydenckich w Gnieźnie w 2010 r.”
  • symulacja komunikacyjna – „Wokół sporów o nowy brutalizm w dramacie i teatrze” oraz „Granice wspołczesnego tabu”
  • symulacja zespołowa : „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.” oraz Symulacje Szkoleniowe i „Uniwersalność leksykonu obsługującego ukraiński i polski ekodyskurs”
  • gra decyzyjna : „Utopia mit czy marzenie? Wizja społeczeństwa utopijnego w twórczości obserwowanych autorów” i „Obraz Majdanu w ukrainskich środkach masowego przekazu”
  • symulacja komunikacyjna – „Synteza powieści psychologicznejna przykladzie „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego” oraz „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych”
  • gra słownikowa : „Spotkanie z Innym – filozofia dialegu Ryszarda Kapucińskiego” i „Kobiecość w filmach Pedra Almodóvara”
  • symulacja zespołowa – „Wizerunek Adama Mickiewicza w Polsce i na Litwie-aspekt literacki oraz kulturowy” i „Dobra osobiste człowieka a środki społecznego przekazu”
  • symulacja strategiczna : „Współczesne zjawiska globalizacji a procesy regionalizacji w Unii Europejskiej” i „Obraz Aleksandra Wielkiego w filmie Aleksander Oliwiera Stone’a”
  • gra menedżerska : „Nasz Świat 2004-2008 z dziejów prasy polonijnej we Włoszech” oraz „Wpływ marketingu internetowego na treść użytkownika. Weryfikacja witryn informacyjnych”
  • Categories: Wpisy

    Tagi: , ,

    Comments are currently closed.